Wednesday 4 January 2012

APKK


Assalamualaikum. kali ni aku nak komen gambar2 yg aku kutip dari page APKK. huehue. ni lah org melayu zaman sekarang, semua pakat nak jadi cam omputih :3 dgn muka kampung, pastu pegi pakai seksi2,berkampung kat entrance pavi. takde kerja la depa semua tu -.-mari kita tgk gambar2 nya.

1) HAHAHAHAHA nak terberak aku tgk gambar ni . first, yg pakai seluar pendek tu, sampai sekarang aku duk tanya, dia tu laki ke perempuan ? or pondan ? LOL next, si gemuk tak sedar diri. pakai mcm tu kat public. tak takut ke kena kutuk ? haihh apa la nak jadi org melayu zaman sekarang ni...
muka kampung belaka :3



2) fesyen jenis apakah yg mereka semua pakai ni?? O.o serupa zombie ja aku tgk.aku sarankan mereka semua ni pegi tanjung rambutan. 




3) ni lagi satu, jenis - jenis org yg tkde life, berkampung di pavi. ramainya -.- buat semak je. aku benci budak pavi, pegi sana je mesti kena kacau.lepak pavi selalu konon nya nak show off sebab dapat lepak kat shopping yg glamour, padahal lepak depan entrance je. pastu ambik gambar post kat fb. biar semua org tahu yg dia selalu pergi pavi. pffft lifeless -.-"



4) yg ni aku nk komen pasal baju dia. nak jadi mcm mat saleh la kononya. pakai baju bendera british. sekali tgk mcm salib daa. astaghfirullah... berani betul dia...mcm tak tau dosa tu apa. mudah - mudahan dia cepat sedar akan kesilapanya 



ok lah. ni je yg aku nak share dgn uolls semua. haha gedik jap. aku anti pavi kl kids. anda bagaimana ?
thanks for reading 
have a nice day ! :D

- tehah - 




No comments:

Post a Comment